EN HELG HOS MORMOR OCH MORFAR

Är hos mormor och morfar och myser. Åkte hit i fredags med mamma och pappa och det var så himla skönt att äntligen träffa dem igen efter ca 14 månader. Men nu är det dags att börja bege sig hemåt igen, vi ska bara äta sen dra iväg. Det tar ju några timmar hem så vill inte åka försent.

Ja men så vad annars har hänt sen jag kom hem? Har vart ut på en krogrunda, börjat träna lite smått och nu i helgen skrev jag ett riktigt tränings och dietschema som jag börjar med nu till veckan. Blir härligt!

Jag har också hunnit skaffa mig jobb, sist skulle jag ju till att skriva cv och nu har jag redan jobb. Känns så himla bra! På pressbyrån vid tågstation i stan är det jag har fått jobb och jag har redan vart där en dag. Har ju inskolning då jag måste lära mig allt, helst eftersom man i vanliga fall jobbar ensam. Så jobbar imorgon med, 17.30-21.30 sen har jag väl några fler träningspass innan jag börjar på riktigt. Men nu ska vi ta och äta, jag vet inte hur mycket mer bloggning det blir på denna mer då jag nu är hemma, men några inlägg till iallafall, jag ska inte bara överge er. Haha, puss puss så länge :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag vill fortsätta höra vad du har för dig hemma i Svea!! Överge inte oss som är kvar! ;)

2012-09-03 @ 06:54:29
Postat av: S

Vad skönt med ett jobb! :)

2012-10-30 @ 23:16:41
URL: http://basbeballwife.blogg.se
Postat av: Cola Zero FTW!

Vad är sannolikheten att jag av slump ser något som KAN vara dig på instagram, kollar din blogg och inser att det är du...? De finns ju inte! :D

2012-11-07 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0