TACK FÖR MIG

Hej mina vänner!
Ska väl ta och avsluta detta kapitel nu helt enkelt då jag ändå inget skriver längre. Bloggen heter ju faktiskt Ida i usa och där är jag ju inte längre så det är väl bäst att tacka för mig helt enkelt. Tack alla som följt mig under detta år med mina otroliga känslokurvor som gått upp och ner och ner och upp. Har vart roligt att det är så många som följt mig, men nu går jag vidare med livet här hemma i Sverige som består av jobb, träning och umgås med vänner. Har börjat köra igång med träningen igen här hemma nu, så jag har en fundering på att starta en ny blogg och skriva om min träning. Vi får se! Gör jag det skriver jag länken här, det lovar jag.
 
Ta hand om er nu! :) Pussss!

Kommentarer
Postat av: sandra norberg

du tar inte bort den här bloggen va?!:)

2012-12-03 @ 00:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0