SNART SEMESTER

Nu jäklar är det bara en dag kvar tills jag har semester i en vecka. Fy bubblan så skönt det ska bli, ni anar icke. Är dock en lång dag imorgon från 12 till 10, men det ska nog gå bra ändå. Idag hade jag ju också ett 10 timmars pass från 7 till 5 och de gick ju lysande. Men det ska som sagt bli skönt att få semester och huset för mig själv i en vecka. Ska bara mig en massa. Ser ju ut att bli toppenväder, så vad mer kan jag önska mig. Är ju dessutom midsommar och grejer under tiden jag har semester så jag tror på en awesome week. Ska ju dock skjutsa familjen till flyget halv sju på lördag morgon, men de gör mig inget då det betyder att jag verkligen får utdelning för min semester haha.

Nu ikväll så har jag bara göttat mig, eller först var jag ut och sprang ca 5.5 km, sen åt jag resterna från igår som var kina mat, sen slog jag ner röva i sängen, målade naglarna och såg paradise hotel. Mys på hög nivå. Nu är det dags att sova, för imorgon innan jag börjar jobba ska jag hinna med ett träningspass också. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0