SLÖ DAG

Igår hade jag en fin dag på stranden med underbara svenskar och sen kom vi hem hit för att laga middag, vi gjorde egna hamburgare, klyftpotatis, tsatsiki och grönsaker med olw dipp, plus lite vin och cider på det. En riktigt bra dag och början på semestern. Idag har det dock vart en riktig slappardag, hade ju förväntat mig sol och väntade hel dagen men den dök aldrig upp så jag har slöat och städat upp. Har också suttit och kikat på utbildningar och jag är rätt så säker på vad jag ska börja plugga nästa år. Dock betyder det en flytt till antingen Västerås eller Kalmar. Västerås känns mer lockande då det är betydligt närmre hem, annars så vet jag inte vilken stad jag skulle trivas bäst i och hur de är som studentstäder osv. I Västerås är det bostadsgaranti och det är ju verkligen ett plus. Men jag har ju nästan ett år på mig att bestämma mig, hinner kanske ändra mig innan dess. Haha!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på ice road truckers. Kom hem från T för en stund sedan där vi såg nån skum film med Nicole Kidman och myste på. Men strax är det sängdags, det är trots allt en ny dag imorgon och jag har förhoppningar på att solen ska komma tillbaka. Godnatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Petter

Eller så stannar du hemma, jag kan lära dig allt jag kan.

Svar: Hahaha, ja de kan du säkert, men kan du nog är väl frågan ;) haha
Ida Åkebrand

2012-06-24 @ 19:52:40
Postat av: Petter

Eller så stannar du hemma, jag kan lära dig allt jag kan.

2012-06-24 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0