SEMESTER!!!!

Åh fyfan, nu jäklar är det semester på hög nivå. Solen steker, inte ett moln på himlen och jag har avnjutit frukost ute på gräsmattan efter ett träningspass. Familjen har nu dragit på semester också, så en hel vecka med bara chill och mys. Kunde knappast ha börjat bättre! Så nöjd haha. Just nu håller jag på smida planer för dagen, blir att spendera den med Line, men vet inte riktigt vad vi ska göra än. Men ute vill jag iallafall vara när det är sånt här väder, wuhuuu! Vi hörs hörrni.


Kommentarer
Postat av: ninabjörk

Vad är det för shorts du har på dig på bilden? Apigt snygga!

Svar: Det är träningsshorts som jag köpt på ett outlet här i Jersey! Haha alla springer runt i sånna här, diggar dom jag med, tack :D
Ida Åkebrand

2012-06-18 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0