LEGOBYGGE

Har vart en soft dag idag. Skulle börja halv tre men ingen var hemma förrens fem, så jag strök lite kläder och städade upp ca 1 timme sen satt jag bara och chilla tills dom kom hem haha. Sen har vi bara vart hemma, jag och N byggde med lego och spelade spel på min ipad, hårt liv ibland. Vet att jag tjatar om det hela tiden, men tiden går så sjukt fort, jag hinner fan inte med. Om 55 dagar är jag påväg till Cali på min resmånad. Är så sjukt taggad, ändå börjar det faktiskt kännas lite läskigt att jag ska hem. Förstå mig rätt, au pair livet är jag helt klar med, men jag börjar få lite ångest över att lämna USA och alla vänner. Att kunna köpa asbilliga snygga kläder överallt, beställa hem snygga märkesskor och väskor till ett sjukt bra pris som hade vart rena rama rånet hemma, och jaa alltså fritiden här borta kommer jag sakna oerhört. Är också en annan liten detalj som inte alls gör det hela lättare, men de kan ni ju få klura på lite. Hur som, nu ska jag fortsätta se hockeyn innan sovdags, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Line Tallberg

Så den detaljen är med i spelet? Om det nu är den detaljen jag tänker på?

2012-06-07 @ 05:05:15
URL: http://linetallberg.blogg.se/
Postat av: fshvenice

Very intersting!

Visit my blog, become one of my members!!

http://www.fashionvenice.com/2012/05/palazzo-ducale_21.html

Fashionvenice.com

2012-06-10 @ 20:39:20
URL: http://www.fashionvenice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0