KIDS OUT OF SCHOOL

Idag var barnens sista dag av skola. De flesta av mina kompisars värdbarn går i säkert 2 veckor till, men eftersom mina går på privatskola så är det lite speciellt. Gör mig dock inte så mycket. Blir mycket jobb nu bara idag, imorgon och fredag men sen åker dom ju på semester = jag får semester med, och när de kommer hem börjar camp som pågår från åtta på morgonen till fyra på eftermiddagen, så det kommer bli riktigt nice och jag är glad över att skolan äntligen är över. Haha! Just nu väntar jag på att hela högen ska komma hem, så jag får se vad mina uppgifter för dagen är. Annars rullar allt på som vanligt. Igår samlades svenskgänget och planerade midsommar, ska bli väldigt konstigt att inte vara hemma under midsommar, och framförallt att vara utan Malin som jag firat varenda midsommar utom typ 2 i hela mitt liv.. haha! Men det verkar som att det kommer bli grymt ändå. Vi ska in till NYC och mysa på under dagen, sen utgång på kvällen, blir braaaa! Men nu ska jag ta och pysa, vi hörs sen lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0