I KNOW, YOU KNOW

Sitter och lägger in lite bilder från denna månad som sen ska upp på facebook. Har blivit så hiiiimla dålig de såhär på slutet. Men så kan det bli. Idag skulle jag jobba 4-8, men barnen drog till poolen med min värdmamma och några kompisar till dem, så jag fick ledigt istället. Haha, eller jag behövde koka ägg och baka en kaka som man bara mixar lite vatten och ägg i och stoppar in i ugnen. Haha, så sjukt soft dag med andra ord. Tidigare idag har jag bara legat ute och läst i solen, har blivit fast i en bok och kan fan inte sluta så nu så fort jag är klar med bilderna ska jag fortsätta att läsa. Hur som, vi hörs seeen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad fin du är min kära vänn, hoppas du njuter sista tiden nu för snart är du hemmma :D!
<3<3

Svar: Men åh tack Nathalie! :) Jaa, det gör jag, så mycket jag kan iallafall i denna berg och dalbana av känslor haha. Men ja, snartsnart är jag hemma och jag längtar som sjutton tills jag får ge dig en bamsekram!! <3<3
Ida Åkebrand

2012-06-28 @ 18:28:42
URL: http://Nthle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0