5 VECKOR

Det är ju helt sjukt, har 5 veckor kvar i Jersey innan min resmånad börjar. Är så himla taggad på Kalifornien så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Dock är jag lite nervös för att jag ska behöva börja packa ihop mitt rum osv. Har så jäkla mycket skit alltså. Haha. Men de blir bra.

Var längesen jag skrev. Semestern är över och jag har redan jobbat en dag. Var en soft ledig vecka och en underbar helg och en toppen midsommar. Den började lite drygt, och ett ösregn då vi trodde att himlen skulle rasa ner, men då regnet försvann blev midsommaren toppen med picknick i Battery Park där det var massa svenskar och midsommarstång och svensk mat och allt som hör till, sen hade vi vår egen lilla förfest på Manhattans gator innan vi drog vidare till klubben där vi dansade och drack resten av natten. Sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Nannasnowblack - om min deff och träning!

Sv: Tack så jättemycket!! Verkligen jättekul att kunna inspirera andra :D Blir själv inspirerad av dig ska jag säga, du har ju varit riktigt jäkla duktig!! Och jag förstår precis vad du menar, ibland är det jäkligt tråkigt att ha diciplin på att vara nyttig :( Men eftersom träning och kost verkligen går hand i hand så får man liksom skärpa sig haha :D

Svar: Ja, visst är det! Har fått så himla mycket kommentarer om min träning och viktnedgång, och det gör liksom att man fortsätter kämpa haha ;) Men tack så mycket iaf :) Jag skulle kunna döda för dina armar, tycker det är så snyggt när dom är lagomt muskliga, men samtidigt feminina på nått sätt haha :D Men de är bara att fortsätta att kämpa för att ta mig dit, jag har ju som den svåraste biten kvar nu, att få fram alla muskler, men de tror jag banne mig jag väntar med tills jag kommer hem till Sverige och känner att jag mer kan bestämma över vad jag ska äta, här får man ju liksom ta det som finns i kylskåpet ;P kommer ju aldrig att gå utan ett strikt kostschema och de tror jag tyvärr inte jag kan klara av här ;P Det är iallafall kul att läsa och snacka med andra om det och få inspiration att fortsätta :D
Ida Åkebrand

2012-06-27 @ 21:06:58
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: Nannasnowblack - om min deff, träning & mode!

Sv: Åh vad gullig du är! Tack så jättejättemycket :)) Eller hur! När andra säger att man är duktig och så, då blir man ännu mer motiverad! Ah, jag förstår, det blir jobbigt när man inte kan bestämma vad man vill äta själv ;\ Men då får du peppa och hålla dig motiverad tills du kommer till Sverige :D

Svar: Hihi ingen fara :) Jaa, det är verkligen så haha! Jo precis, så länge jag inte går upp vikt nu de sista veckorna innan jag kommer hem så ska det nog gå finfint att slipa till då jag kommer hem igen, just nu ska jag försöka njuta av tiden jag har kvar här haha! ;)
Ida Åkebrand

2012-06-28 @ 21:12:10
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0