TIME TO THROW OUT SOME SHIT

Sitter och kollar på Opening act på E! och la isäng barnen för ca en timme sedan och ska nu gå ner till mig och börja slänga ur all SKIT som jag har där. Det börjar verkligen närma sig och om jag inte gör det nu kommer jag få sitta där sista dagen, vilket jag absolut inte vill. Tiden går ju så fort och dagarna bara flyger iväg, så det är lika bra att bara göra det. Har 14 dagar kvar och igår så bokade jag och Marlene klart allting så nu är vi verkligen good to go, can't waiiiit! Jag har till och med beställt hem en resväska som jag hoppas kommer rätt snart så jag kan prövpacka på riktigt. Hur som, nu måste jag börja så jag blir klar nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0