SMIDER PLANER

Kanske inte behöver ha så mycket ångest iallafall. Jag vet att jag velar fram och tillbaka och tillbaka och fram med vad jag ska göra då jag kommer tillbaka till Sverige, och jag vet också att planen har aldrig vart att stanna i Sverige allt för länge. Men nu känner jag mig ganska säker på vad jag vill göra, och det är att utbilda mig till reseledare. Det är något som jag tänkt på länge och nu har jag hittat en skola som verkar toppen! Kan ju inte säga att något är spikat, då man aldrig vet vad som kommer att hända, men det verkar som en bra plan och isf drar jag nog iväg i april nästa år och kursen är 5 veckor sen har man jobbgaranti som reseledare. Wuhuuu! Men som sagt så får man se, jag gillar att göra planer men sen hinner jag oftast ändra mig tusen gånger. Haha aja, de var väl typ de jag hade på hjärtat. Vi hörs gullegrisar!


Kommentarer
Postat av: Petter

Annars kan du gå in på www.jagskabliscoutledare.se :)

Svar: Haha ahh sure ;)
Ida Åkebrand

2012-07-14 @ 01:59:01
Postat av: Petter

Förresten, ta och kolla in "Mannen från Jupiter" på SVTPlay (fungerar i utlandet). Jag sitter helt nygråten och snyftig.

http://www.svtplay.se/video/174805/mannen-fran-jupiter

Svar: Alright, uppfattat chefen, de ska jag göra! :D
Ida Åkebrand

2012-07-14 @ 02:00:11
Postat av: Lollo

Min syster jobbar som reseledare och hon stormtrivs :D
De kommer passa dig med slår jag vad om!

Svar: Ja jag tror verkligen det är något som passar mig och som kommer att vara superkul :)
Ida Åkebrand

2012-07-14 @ 04:21:18
URL: http://wordsoflollo.blogg.se
Postat av: nathalie

Nee... inte så snabbt! då låser jag fast dig hemma hos oss! inte får du lämna oss igen eller. <3

Svar: Haha men jag hinner ju vara hemma läänge, ända tills april :D <3<3
Ida Åkebrand

2012-07-14 @ 20:13:33
URL: http://nthle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0