SISTA HELGEN I JERSEY

Helt sjukt. Är nu framme vid min allra sista helg i Jersey. Och det är med väldigt blandade känslor, lycka, rädsla, nervositet, spänning, lättnad, glädje, sorg och allt vad ni kan tänka er. Visste inte ens att det var möjligt att ha så många känslor samtidigt, men det var det. Så det är nu endast helgen kvar, + två jobbdagar nästa vecka och sen på onsdag drar jag och Marlene till västkusten. Är så himla exalterad inför resan, det kommer bli såååå grymt, har längtat till den ända sedan jag satte min fot i USA. (visste att jag ville resa på västkusten under min sista månad här). Kan inte fatta att jag kommer att vara hemma i Sverige, i Njurunda, i mitt hus och mitt rum om mindre än 4 veckor. Wiiiih.. Det har fått bra med packningen också. Fick hem väskan som jag beställde och det visade sig att den var gigantisk. Jag får plats i den... Inte riktigt det jag hade tänkt mig och är rätt säker på att jag måste betala för att måtten är för stora för båda mina resväskor tillsammans, men då får det bli så. Jag ska ha hem mina grejer och då är det ju bara att betala och se glad ut haha. Aja, nu ska jag fortsätta kolla på OS invigningen och hoppas att de inte har paus då de visar Sverige. Förbannade paus... och dessutom är det ju repris då invigningen redan har vart. Typiskt att man alltid befinner sig i fel tidszon när det är nått sånthär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0