PACKAR

Det är sjukt att jag är så nära nu att jag till och med har börjat packat. Alla som känner mig vet att det måste vara något vääääldigt speciellt för att jag ska börja packa såhär "tidigt". Vanligtvis packar jag kvällen innan haha. Men jag är jävligt ivrig på att få komma iväg, och det känns som att ju mer jag blir klar med ju fortare kommer det att gå. Det var iallafall nödvändigt att börja packa, eller hade ibörjan bara tänkt provpacka då jag måste veta om jag måste rensa ur mer kläder, och nu bestämde jag mig för att låta det jag packat ner i den stora resväskan vara kvar där i och inte röra den. Allting som jag vill ha med hem kommer att rymmas, och det är en grym lättnad. Med två resväskor, det största handbagaget man får ha och en handväska ska jag banne mig få med mig allt hem. Haha.
 
Så nu är min garderob och mina lådor urtömda, förutom underklädeslådan, så det ser ut som att jag får springa runt i underkläder resten av min tid här i Jersey. Nädååå, men jag tänkte att eftersom jag har lyckats få ner allt så fint i den stora resväskan vill jag inte dra upp det igen och behöva börja om innan jag drar. Dessutom kommer jag ju ändå inte behöva allt för bara några veckor. Så jag får använda av det jag ska ha med mig till roadtripen helt enkelt, och det funkar helt utmärkt. Är inte direkt så att jag har sån stor variation på kläderna under dagarna här hemma, oftast träningsshorts och ett linne bara och det duger gott och väl. Vill inte ha för mycket tvätt heller tills de sista dagarna. Jaja, har gått och dragit på mig en fet förkylning som gör att jag inte kan sova om nätterna, fett oskönt, så därför kan jag inte heller träna mera. Har nog haft mitt sista pass på mitt älskade Y och nu får jag hitta nån bra ersättare hemma i Sundsvall igen. Är liite rädd att jag ska tappa allt nu då jag inte kommer att träna tills jag kommer hem igen, men det är ju bara några veckor sen får jag köra på stenhårt då jag kommer hem... eller så blire bara massa fylla.. hahaha! Det återstår att se. Vi hörs landkrabbor ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Jag är i lite samma sits son du, fast omvänd. Jag försöker packa ner mitt liv i två resväskor för att flytta till USA. :)

2012-07-25 @ 23:13:41
URL: http://www.breakaway.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0