ONSDAG REDAN?!

Okej, detta börjar bli lite läskigt. Det är redan onsdag och denna veckan springer fram. Min värdmamma är borta tills imorgon eftermiddag, och på nått konstigt sätt går veckan ännu fortare då hon inte är här. Har liksom inte riktigt förstått att jag åker om en vecka, så har tagit det ganska chill med att få klart allt, men nu blire ändring på det minsann. Måste ju inse att jag åker vääldigt snart, och fixa klart allt. Har iallafall fått lite avbockat på min lista och idag tänkte jag packa. Hur stört är inte det liksom? Iallafall prövpacka och kanske börja lägga ner grejer jag vet jag inte kommer att använda. Sen ska jag också skriva ut alla papper för flyg och hostel och allt vad det nu är inför resan. Wooopwooooop!!! Jag är sååå redo för västkusten. Nu måste jag gå ut med barnen och vänta på deras campbuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0