ONE WEEK TO GO

Ja eller okej, en vecka + två dagar men dom räknar jag inte haha. Det är så sjukt, snart är det ett år sedan jag lämnade Sverige och jag är så sjukt stolt, I MADE IT!! Jag har klarat hela mitt år, absolut inte en dans på rosor som ni har sett, men fan jag klarade det. Nu har jag som sagt sista jobbveckan kvar innan semester på västkusten och sen är jag tillbaka i Sverige igen. Det känns nästan overkligt faktiskt, tanken att komma hem till Sverige igen. Ett år är ju egentligen inte en jättelång period, men ändå känns det så fruktansvärt länge. Det beror ju iofs på hur man ser det, att inte ha sett sina vänner på ett helt år är förbannat länge tycker jag. Året har ju verkligen gått fort, och nu börjar jag babbla för jag vet inte riktigt vad jag ska säga och känna. Bara en helt skum känsla helt enkelt. Jag är iallafall redo för en sista vecka och den ska bli toppen hade jag tänkt! Nu ska jag läsa lite och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Nannasnowblack - om min deff & träning!

Åh kan tänka mig att det känns helt overkligt!! :D Vore kul om du ville hänga med och springa någon gång när du kommit hem? :)

2012-07-23 @ 19:44:57
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: Sandra - Breakaway

Grattis i förskott då :D

2012-07-23 @ 22:24:09
URL: http://www.breakaway.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0