LÅNGHELG

Idag drog familjen till Baltimore och det betyder ju att jag är ensam hela helgen. Till och med hundarna är borta, obeskrivligt skönt med långhelg. Har inga planer än så länge, men det brukar lösa sig. Idag har jag bara chillat, satt en stund ute i solen, sen drog jag på shop rite och hyrde film, drog på target och köpte solkräm osv sen har jag precis sett Gone med Amanda Seyfried, rätt så bra film faktiskt. Ska se project x om en stund också, sen funderar jag på att ta ett bad. Heeeeelt okej om jag får säga det själv. Annars så fick jag lite ångest idag då alla skriver på facebook vad dom kom in på på högskolan osv och jag sitter här med inga planer alls egentligen. Jag sökte ju in på några program jag med, men vill inte börja i år så jag sökte mest för att se om jag skulle kunna komma in nånstans. Blev reserv på 4 av 5 och kom in på socionom i Umeå, som jag redan bestämt att jag inte vill plugga längre. Typiskt. Men jag var sen med ansökan till alla de andra, så förmodligen därför jag bara blev reserv. Så jag tar det väldigt bra och surar inte, ska ju hur som helst inte börja förens tidigast nästa höst och jag vet att jag har stor chans att komma in om jag söker i tid. Jaja, nu ska jag fortsätta mitt chillande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka iväg ansökningen redan nu så är du ju först i kö till nästa höst..

2012-07-19 @ 11:26:23
Postat av: Anonym

Om du skickar in ansökan redan nu står du ju först i kö till hösten...

2012-07-19 @ 11:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0