HAPPY 4TH OF JULY

Är helt slut efter att ha jobbat 18 timmar i sträck. E hade sitt födelsedagskalas igår, började klockan 5 och vi gjorde allt möjligt. Vi hade en "vattenpark", en sån uppblåsbar med rutschkana och grejer, vi åt pizza (standard på kalas), vi lekte lekar, gjorde smores, åt tårta och sen hade de hyrt in en utebio, så vi såg film ute och åt popcorn då det blev mörkt ute, sen så skulle nästan alla sova över här för det var ju ett camping kalas, så 7 st tjejer skulle sova ute i tältet och det gick ju bra... haha! Nä men de gjorde det faktiskt. Först var det svårt att få de i säng men vid halv ett sov de och sov hela natten. Sen på morgonen var det upp halv sju, de åt en stor frukost med våfflor, kaka som jag bakat, bullar, ägg osv, sen ner i källarn och kolla film och jag fick göra glittertatueringar på dem, sen spelade vi ett spel och sen var det hela över... Haha herregud som jag har sprungit runt och sått i. Nu ska jag göra mig iordning för att dra över till Viktoria på 4th of July lunch och sen ska vi till Hoboken för att få en bra view över fyrverkerierna ikväll. Blir nog en mysig dag.

Kommentarer
Postat av: Gunilla Åkebrand

Va mysigt att få vara med om 4:e juli-firande i USA!! Här hemma så har det varit lite halvdant väder nu under dan men nu ikväll så är det soligt o fint:) Danne har varit ledig under dan så han o pappa har varit iväg o fiskat. Han o Emma åt middag här men sen drog dom iväg. Danne för att jobba kväll/natt 19-04 o Emma för att träffa några kompisar inne på Gatufesten. Jag o pappa orkade inte åka in, det är så otroligt mkt folk inne på onsdagkvällar när det är invigning:=)

2012-07-04 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0