DOWN TO THREE

Nu funkar blogg appen igen så jag kan äntligen blogga från ipaden igen. Skönt, nu kanske de kommer upp lite mer inlägg igen. Tiden rusar verkligen iväg och ännu en vecka har gått. Har nu endast 3 veckor kvar som au pair och börjar freaka out lite samtidigt som jag är så sjukt excited på att komma hem igen. Så nu ska jag verkligen njuta av den sista tiden jag har och göra det bästa av det. Imorgon börjar jag med träningen igen, har legat på latsidan i tre veckor så nu får det fan vara nog. Tänkte inte gå upp alla dessa kilon igen precis innan jag åker hem haha. Aja så därför är det sängdags nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nannasnowblack - om min deff & träning!

Skönt att komma igång med träningen igen! :) Med allt vad gatufesten innebär så har jag inte tränat på över en vecka :( Ska fasen komma igång igen!!

Svar: Ja det är det verkligen. Men nu har jag träningsvärken från helvette, men sånt får man ta antar jag! ;) Haha ja GF gör ju inte direkt saken bättre, men lite ung måste man ju ändå få vara och ha kul ;) (nog för att träning är kul med, men du fattar :D)
Ida Åkebrand

2012-07-09 @ 14:09:52
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0