SWEDEN, I'M HOME <3

Jaaa kära ni, efter ett sjukt långt och drygt och försenat plan så kom jag äntligen till Sverige i torsdagsnatt. Har vart fullt upp med att överraska alla (som ni märker kom jag hem den 17 istället för den 22a, tänkte att jag skulle vara lite busig och överraska alla hemma och det blev en stor hit) och träffat alla mina goa vänner. Det har vart så underbart att komma hem, men jag känner redan nu att det spritter i benen på mig. Måste skaffa ett job asap annars kommer jag bli tokig här. Haha. Inte för att det är dumt att bara gå hemma och chilla och ha det gött, men  att inte få någon som helst inkomst klarar jag mig inte på länge till. Tur jag slapp använda av mina svenska pengar under resan på västkusten (som förövrigt var hur grym som helst), så jag har då iallafall lite att spendera här hemma. Har redan hunnit tanka för alldeles för mycket pengar och beställt hem en iPhone, CAN'T WAIT!! Vill ha den nununu, men de skickade den idag så det beror väl på hur snabb posten är i detta landet. Bra blir det iallafall.
 
Ska nog ta en chill dag idag och bara ta det lungt. Har gjort något varenda dag sedan jag kom hem och hjärnan blir helt slut av att träffa alla och alla nya intryck. Behöver skriva ett CV och det kan ju passa en dag som denna. Ska iallafall börja med att käka nått, sen får vi väl se vart dagen för mig. Ska skriva om västkusten också, då jag får tid och ork! ;) Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Välkommen hem! Det har varit kul att följa dig :)

2012-08-22 @ 18:43:51
URL: http://www.breakaway.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0