PAKET FRÅN SVERIGE

Fy satan se gött. Mina tjocksockar pimpim och juleskum, kan det bli bättre? haha. Så himla kul, var en godispåse i vardera strumpa och när jag skulle dra ur den första så var min tanke "snälllllllla säg att det är pimpim här inne", så dyker det upp juleskum, ÄNNU BÄTTRE! Sen när jag öppnar andra så ser jag att det är min älskade pimpim påse. Åh, bästa godiset.

Idag så har jag tränat, klippt mig (GJORDE EN SIDECUT TILL OCH MED :OOOOO Galet!) ska visa bilder imorgon då jag har fått fixa till mig så jag ser ut som en människa, och sen var jag till colleget och skulle skriva in mig på någon kurs, men då var såklart hon jag skulle prata med inte där. TYPISKT! Aja, finns fler dagar. Imorgon ska jag ta körkort!!

Kommentarer
Postat av: Emma Hassel

Välkommen i sidecut klubben!

2011-11-09 @ 14:37:05
URL: http://pinguh.blogg.se/
Postat av: Maami

Hoppas att det smakade gott o att du har varma fötter nu:=)

2011-11-10 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0